سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ثمره عشق

سلام عزیز دلم

خوب بخوابی خوشگلم

الان ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد هست و قابل توجه بابا جون که تا این موقع بیدار نشستم دارم برای ناهار فرداشون غذا می پزم اگه این سرما خوردگی امونم بده خیلی خوب میشه

امشب عمو جون حسین که یکی از بهترین دوستای بابایی هست به همراه خونواده خوشحالمون کرده بودن و خونه ما اومده بودن و اونم با دو تا گل خوشگل و دوست داشتنی شون که محمد امین که 2 سال و فکر کنم یک ماه نشده باشه و علی کوچولوی خوردنی  که 40 روز از محمد حسین مون بغلکوچیکتر بود و محمد حسین از اونجا که ما بچه کوچیک تو فامیل نداریم براش خیلی جالب بود یکی مث خودش کنارشه و خیلی دوست داشتم تو فکرش بودم و می فهمیدم الان داره علی خوشگل و به چه شکلی میبینه و چی فکر میکنه

در هر صورت پسر عموهای محمد حسین افتخار دادن و چند تا عکس با محمد حسین انداختن که روی گل دوتاشونو می بوسمو ازشون تشکر میکنمبغل

محمد حسین و محمد امین و علی کوچولو

dg5ytocw4lct2jc9epq.jpg

علی و محمد حسین
wro2hwhmzq8onufgb7g.jpg

اینم خیلی دلم میخواد ببینم همو چجوری میبینننیشخندیول
ox9kq31c2efnp3h3xu2v.jpg




نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 88/8/13 توسط parial
درباره وبلاگ

parial

parial_co@yahoo.com
bahar 20